analyse portal voor teststraten

De Analyse Portal is speciaal door Entranz ontwikkeld voor de COVID-19 teststraten. Zowel de medisch professional als de analist kunnen snel en eenvoudig te werk op een veilige manier. Gemakkelijk de klantenkaart tonen, de uitslag koppelen aan de juiste persoon en een automatische mail met de uitslag naar de persoon, dat is wat de Analyse Portal in no-time doet. Aan het einde van de dag stuur je eenvoudig een lijst met positief geteste personen naar de GGD. Geen extra software meer nodig, maar een one-stop-shop voor ticketverkoop, toegangscontrole en verwerken van testresultaten.

Online inzicht in de afspraken, klantenkaarten en verwerk direct de testuitslagen

Het aantal teststraten in Nederland groeit nog steeds. Inmiddels worden er al meer mensen getest in commerciële teststraten dan in de GGD teststraten. Echter, het opzetten van een commerciële sneltest straat is niet een alledaagse bezigheid voor de meesten. Entranz maakt het een stuk eenvoudiger door één systeem te bieden voor zowel de ticketverkoop, toegangscontrole als de verwerking van de testgegevens. Zo zien jouw analisten de afspraken voor die dag, hoeveel mensen er die dag nog komen en kunnen ze eenvoudig de resultaten van een individuele test foutloos verwerken.

Afspraken overzicht

Wanneer een analist inlogt in de Analyse Portal van Entranz, dan ziet hij/zij direct de afspraken voor die dag met de naam, geboortedatum, tijdstip van de afspraak en de status van de afspraak.

Of je nou werkt met één analist die zowel de test afneemt als de resultaten verwerkt of dat je met meerdere mensen dit proces verzorgt, met Entranz kun je tegelijk in het systeem om een soepel proces te volgen.

direct online aanmelden

Afnemen van de test en verwerken van de testresultaten

Wanneer een afspraak zich meldt, kan de analist eenvoudig de klantenkaart inzien door via de afsprakenlijst de juiste afspraak te selecteren of het ticket te scannen met een barcode scanner. Wanneer een ticket wordt gescand wordt de klantenkaart direct getoond en kan er direct een label geprint worden met een QR-code. Het label wordt op de cassette van de test geplakt zodat duidelijk is welke testcassette bij welk persoon hoort.

Wanneer de uitslag van de test bekend is, kan de klantenkaart weer eenvoudig tevoorschijn gehaald worden. Vervolgens kan de analist aangeven of de persoon negatief (geen COVID-19 verschijnselen) of positief (wel COVID-19 verschijnselen) bevonden is. Wanneer op een van beide buttons geklikt wordt, dient de uitslag nogmaals bevestigd te worden. Dubbele controle om fouten te voorkomen.

Uitslagverwerking PCR-testen

Sneltesten worden meteen ter plekken geanalyseerd en verwerkt, dit gebeurt per test. PCR-testen worden in bulk geanalyseerd door een extern laboratorium. De uitslag volgt
dan later en komt ook in bulk terug. Daarom kan je in de Analyse Portal een Lab-ID toevoegen aan een klantenkaart.

Een Laboratorium werkt vaak met eigen Identificatiebarcodes.
Door deze aan de klantenkaart toe te voegen kun je voor het verwerken van de uitslag een CSV-bestand uploaden. Dit bestand is een lijst met de Lab-IDs en de uitslagen. Aan de hand van het Lab-ID weet de Analyse Portal deze aan de juiste klantkaart te koppelen en krijgt iedereen zijn of haar uitslag.

Alle voordelen op een rijtje:
- Voeg eenvoudig een identificatienummer van het laboratorium toe aan een klantkaart;
- Ontvang een lijst van uitslagen van laboratorium als CSV-bestand;
- Upload in één keer alle uitslagen;
- Aan de hand van het Lab-ID krijgt iedereen automatisch de juiste uitslag

Automatische berichtgeving

Zodra de analist aangeeft wat de uitslag van een test is, wordt de klant automatisch en direct op de hoogte gesteld van zijn/haar uitslag via de e-mail. De klant ontvangt twee mails. Eén met daarin een link naar beveiligde pagina. En één met daarin een wachtwoord. Op de beveiligde pagina kan men inloggen met het eigen e-mailadres en het toegezonden wachtwoord om de uitslag in te zien, maar ook wat de uitslag betekent en wat de vervolg adviezen zijn.

direct online aanmelden

Reiscertificaten

Voor zowel vakanties als noodzakelijke reizen vragen veel landen op dit moment een testbewijs of reiscertificaat. Entranz biedt de optie om deze certificaten automatisch te genereren bij het verwerken van een negatieve uitslag. Het certificaat wordt dan meegestuurd met de uitslag. Zo hoef jij geen extra administratie bij te houden of nieuwe programma’s aan teschaffen. Daarnaast bevat het reiscertificaat een QR-code waarmee autoriteiten de authenticiteit van het reiscertificaat kunnen vaststellen.

Alle voordelen opeen rijtje:
- Volledig automatisch genereren van reiscertificaten;
- Optioneel in te schakelen, bied dus tests aan méten zonder reiscertificaat en reken verschillende tarieven;
- Geen aparte administratie of software meer nodig Op echtheid te controleren door autoriteiten.

direct online aanmelden

Een ticketshop, toegangscontrole en Analyse Portal in 5 stappen

Het opzetten van een ticketshop, toegangscontrole en Analyse Portal voor jouw COVID-19 teststraat was nog nooit zo eenvoudig. In 5 eenvoudige stappen maak jij een ticketshop voor al jouw testlocaties zodat iedereen zich kan registreren voor een tijd bij een van jouw locaties, kun je alle tickets direct onside scannen en verwerk je eenvoudig de testresultaten. Hoe? Doorloop eenvoudig de onderstaande stappen en je hebt binnen 15 minuten een one-stop-shop voor jouw teststraat live!

Maak een evenement aan in jouw Entranz account

Maak voor iedere locatie een eigen ticket aan

Bepaal de criteria voor openingstijden, capaciteit en openingsdagen

Maak eenvoudig tijdsloten aan met onze tijdsloten generator

Activeer de ticketshop en maak een link op jouw website naar de ticketshop

Download onze gratis iOS en Android apps om direct de verkochte tickets te scannen bij de entree

Overtuigd?

Wil jij vandaag nog starten met de ticketshop, de toegangscontrole en de analyse portal voor jouw COVID-19 teststraat? Maak dan direct een account en start vandaag nog. Wil je liever het systeem eerst testen? Geen probleem! Vraag een gratis demo aan en we leggen precies uit hoe het voor jouw situatie kan werken.

Online registreren

Bekijk ook de andere functionaliteiten

Ticketverkoop

Met de Entranz ticketshop verkoop je eenvoudig de tickets voor jouw sneltest straat. Of je nou 1 of meerder locaties hebt. En bepaal zelf jouw tijdsloten.

Lees meer
Toegangscontrole

Met de Entranz toegangscontrole module scan je eenvoudig tickets en weet je direct of diegene nog even moet wachten of naar binnen mag via onze App en scanner.

Lees meer