Hoe start je met een Corona sneltest straat?

Tutorials

Hoe werkt het?

Private / commerciële teststraten voor Covid-19 testen komen steeds meer op in Nederland. Maar hoe zorg je ervoor dat mensen zich aanmelden bij jouw Covid-19 sneltest straat en dat je de ticketverkoop en toegangscontrole perfect regelt? Entranz heeft de oplossing voor jou! In vijf stappen begin je vandaag als met de verkoop van de tickets voor je COVID19 teststraat. En als je met Entranz de ticketverkoop van jouw sneltest straat verzorgt, heb je ook GRATIS toegang tot onze scan apps voor iOS en Android om de toegangscontrole direct te regelen. Tot slot hebben we ook een Analyse Portal ontwikkeld zodat je de testresultaten direct kunt verwerken en jouw bezoekers automatisch worden geïnformeerd over hun testuitslag. Zo voldoe heb je optimaal comfort en voldoe je volledig aan de regels van het OMT. Maar, we beginnen bij het begin.

1. Maak een account aan

Allereerst moet je een account aanmaken bij Entranz om toegang te krijgen tot het dashboard. Het aanmeld proces heb je binnen een minuut gedaan! Vul je inloggegevens in en ga aan de slag.

2. Bedrijfsgegevens

Om je ticketverkoop te beginnen heeft Entranz jouw bedrijfsgegevens nodig. Zo simpel is het.

3. Stel je teststraat in

Maak een evenement aan. Stel hier meteen in wat de openingstijden zijn van de teststraat, hoeveel tijd er per tijdslot beschikbaar is en het aantal tickets per tijdslot. En niet te vergeten wat de looptijd is van jouw teststraat. Vervolgens doet onze tijdsloten generator de rest!

4. Open een ticketshop

In drie klikken staat jouw ticketshop klaar voor gebruik.Jouw Covid-19 teststraat staat online!

5. Deel je ticketshop

Deel de ticketshop op jouw website en social media kanalen.En laat het verkopen van de registraties beginnen!

En klaar is kees! Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.