Veel gestelde vragen

Hoe start ik een COVID-19 sneltest straat?
Om een sneltest straat te beginnen moet je voldoen aan de voorwaarden die het OMT als advies aan het kabinet heeft gegeven. Deze voorwaarden staan hier toegelicht. Veel regels zijn er niet, maar belangrijk is het om gekwalificeerd medisch personeel de testen af te laten nemen. Dit mogen ook medische studenten zijn. En je hebt een BIG registratie nodig om de testen überhaupt in te kunnen kopen.
Kan ik tussentijds mijn pakket upgraden?
Jazeker! Een belletje, mailtje of Whatsappje is genoeg. Wij zetten dan meteen je account om. Dus neem gerust contact met ons op om jouw pakket te upgraden.
Hoe zet ik mijn ticketshop op?
In 5 eenvoudige stappen zet je jouw ticketshop op, zodat je dezelfde dag nog kunt beginnen met de verkoop. Hier staan deze 5 eenvoudige stappen duidelijk toegelicht. Wanneer jij je hebt geregistreerd, nemen we contact met je op om je te helpen bij de onboarding. Je staat er nooit helemaal alleen voor. Het systeem is eenvoudig, maar toch helpen we wanneer je hulp nodig hebt.
Kan ik voor meerdere testlocaties een ticketshop openen?
Ja. Zodra je een account hebt aangemaakt kun je een evenement aanmaken, dit is jouw ticketshop. Aan dit ‘evenement’ kun je meerdere locaties koppelen. Zodoende kun je met één ticketshop de tickets voor meerdere locaties verkopen.
Waar komen de gegevens van mijn bezoekers terecht?
Als jij gebruikt maakt van Entranz voor de ticketverkoop, toegangscontrole en/of resultaten verwerking van jouw teststraat, dan teken je natuurlijk een verwerkers overeenkomst. Daarin stellen we vast wat we met jouw data doen en vooral niet doen. Daarbij kunnen wij nu alvast vertellen dat wij niets doen met de gegevens van jouw bezoekers. Ook zien de analisten geen onnodige informatie van de 'patiënt'. Tot slot staan deze gegevens op beveiligde servers in Nederland en voldoen wij aan alle GDPR, AVG en ISO normeringen en regels.
Wat gebeurt er zodra een bezoeker positief getest is?
Zodra eenbezoeker positief getest wordt, wordt de uitslag gekoppeld aan de klantenkaart. Dit doe je door de klantenkaart te openen en aan te geven wat de uitslag was en dit te bevestigen. Hij/zij krijgt vervolgens volledig automatisch een e-mail met de uitslag. In deze geautomatiseerde mail staan ook de maatregelen waar hij of zij zich aan moet houden en de vervolgstappen als die er zijn. Eenvoudig, volledig en automatisch.
Hoe werkt de uitbetaling van mijn ticketshop?
Wij innen de betalingen van tickets voor jouw teststraat. Dat doe we via een payment serviceprovider, ofwel een betaalprovider. In ons geval is dat Stripe. Stripe houdt iedere betaling een week vast. Daarna maken ze die gereed voor uitbetaling aan jou op de eerst volgende maandag. Eventuele kosten die je bij ons maakt, houden we daarvan in. Zo krijg je wekelijks de omzet uitgekeerd en houden we automatisch onze servicefee in. Dus jij hebt totaal geen omkijken meer naar het incasseren van het geld van jouw klanten of het betalen van de servicefee voor ons product.
Staat mijn geld wel veilig bij jullie?
Dat is een terechte vraag. Over de zekerheid van jouw omzet mag geen twijfel bestaan. Het account bij de betaalprovider is gekoppeld aan Stichting Entranz. Dat is een stichting Derden gelden. Jouw omzet komt dus nooit bij Entranz B.V. en is daarmee dus altijd gegarandeerd.
Kan ik apparatuur bij jullie huren?
Jazeker! Je kunt apparatuur huren voor zowel de toegangscontrole als het gebruik van het Analyse Portal. Kijk op onze tarieven pagina voor de actuele tarieven. De minimale huurperiode is twee weken. Daarna kan je per 7 dagen opzeggen.
Hoe snel is mijn gehuurde apparatuur in mijn bezit?
Dat ligt er aan wanneer je de huuropdracht geeft. Uiteraard proberen we de apparatuur zo snel mogelijk te versturen, maar om teleurstelling te voorkomen, houden we twee werkdagen aan. Wanneer je dus bijvoorbeeld op maandag wilt starten, is het verstandig om donderdag voor 15.00u aan te geven dat je apparatuur van ons wilt huren.

Nog meer hulp nodig? Geen probleem!

Tutorials

Leer alle functionaliteiten van onze oplossing middels korte en duidelijke tutorial video's.

Tutorials >

Support

Heb je hulp nodig met jouw account of heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op.

Contact Support >